آموزش باز کردن فایل ها در ورژن پایین آباکوس

فایل های قدیمی آباکوس

در ادامه آموزش های نرم افزار آباکوس می رسیم به طریقه باز کردن فایل های ذخیره شده در نسخه های پایین تر (قدیمی) آباکوس توسط نسخه های بروز. جهت اطلاع سریعتر از مطالب ارسال شده در کانال تلگرام تیم دایا عضو شوید.

باز کردن فايل آباکوس با ورژن بالاتر در ورژن پائين تر

مانند ديگر نرم افزار هاي موجود ( حداقل نرم افزار هاي مهندسي ) در نرم افزار آباکوس هم شما نميتوانيد فايل ذخيره شده در آباکوس با ورژن بالاتر را در ورژن پائين تر (قدیمی) اين نرم افزار باز کنيد البته فقط مراحل قبل از تحليل ! ولي خوشبختانه نرم افزار آباکوس اين قابليت را به وجود آورده است که حداقل به نتايج تحليل دسترسي داشته باشيم و بتوانيم با Run کردن فايل با پسوند inp  بتوانيم نتايج تحليل را مشاهده کنيم .

براي اين کار اولا لازم است فايل با پسوند inp را در اختيارمان داشته باشيم سپس به ماژول Job رفته و مانند عکس هاي موجود عمل مي کنيم :

حال بايد مانند شکل بالا به جاي گزينه Model گزينه Input file را انتخاب کنيم سپس بايد مانند شکل زير مسير فايل با پسوند inp را مشخص کرده و انتخاب کنيم:

بعد از انتخاب فايل مورد نظر مي توانيم ببينيم که مسير فايل در قسمت Input file مشخص مي شود حال مي توانيم با کليک بر روي گزينه Continue و سپس Submit کردن فايل به نتايج تحليل دست يابيم .


توجه داشته باشید که مطالب جدید آموزش نرم افزار آباکوس هر هفته به صورت منظم داخل سایت دایا قابل مشاهده می‌باشند.

آموزش کامل نرم افزار آباکوس در ۵۸۰ دقیقه توسط مهندس سعید حبیبی ( از اعضای موسس سایت دایا )

جهت سفارش از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره ۰۹۳۸۰۱۵۰۸۱۳ ارتباط برقرار کنید .

عضویت در کانال اطلاع رسانی تیم علمی و آموزی دایا (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید